چه جوری حال دوستت را می گیری ؟؟؟؟مطلب ارسالی ازleila
 
مهدیه انلاین
همه چی سرا
 
سر میز شام هی جک های کثیف  wc  واسش تعریف میکنم
 
لای برگه های دفتر خاطراتش به عنوان یادگاری سوسک خشک شده میزارم
 
 
واسه اینکه بفهمم چقدر کد بانو س با 50 تا از برو بچز میریزیم خونه اش واسه ناهار
 
واسه تولدش مرغ و خروس تو فقس میکنم و بهش هدیه میدم
 
کرم ضد  آفتابشو به کف پام میزنم
 
شب عروسیش تو تالار آهنگ خودکشی محسن چاووشی رو پخش  می کنم
 
یک ربع قبل از آماده شدن غذاش 3 تا قرص مسهل رو تو آب حل کرده و توش میریزم
 
با کراوات ابریشمیش در دبه ی ترشی رو پلمپ میکنم
 
 
 
نصف شبی بهش زنگ میزنم وقتی از خواب ناز پا شد بهش  میگم ساعت چند
 
به جای موز تو مهمونی بهش  آدامس موز ی تعارف میکنم و میگم بفرما موزMP3  شده
 
تو ی کیک تولدش نارنجک دست ساز میزارم
 
به تویوتای کمریش  قالپاق پیکان میزنم
 
روز دامادش واسش  دسته گل گلایول با روبان مشکی میفرستم
 
گوشی جدیدشو تو آب میندازم میگم میخوام مقاومتش رو در برابر آب تست کنم
 
تو مهمونی ژله رو با نی بهش تعارف میکنم
 
شب خواستگاری بهش میگم چای دوست ندارم قهوه لطفا
 
روز ولنتاین بهش روشور و سنگ پا هدیه میدم
 
 
وقتی رفت تو دسشویی فلکه اصلی آب رو میندم  و بعد از بیرون آمدنش بهش لبخند میزنم
 
تو یه کاسه چند تا قاشق آب میریزم میبرم در خونه شون میگم بفرما نذریه
 
تو جلسه خواستگاری بهش میگم چند تا هوو رو میتونه تحمل کنه
 
تو پنککش آرد میریزم .
 

نظرات شما عزیزان:

saraaa
ساعت14:37---4 آذر 1391
نوشته ی رنگتو درست کن عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:, :: 12:8
مهدیه

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی رو سپری کنید این هم وبلاگ دیگمه حتما بهش سر بزنین www.oursky.loxblog.com
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهدیه انلاین و آدرس mahdiyeonline.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 283
بازدید کل : 104706
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1

چت روم

تعبیر خواب آنلاین



baran

♥ مَنــפ امیـטּ عشقــَمــ ♥